You have 2 keep an eye of pleasure..make sure u are enjoying them rather than them controlling u

You have 2 keep an eye of pleasure..make sure u are enjoying them rather than them controlling u

Pages

Monday, May 3, 2010

Aku?

Salam ukhwah ya sadiqan wa sadiqati..

Pas aku delete semua post2 b4 neh.. aku tergerak hati tok berblog again.. ntah la nape.. maybe ni cara aku lepaskan
isi hati kot..

First aku nk gtaw satu keajaiban pada aku pada 26.04.2010.. date y paling bermakna lam idop aku...
someones y amat bermkna lam idop aku.. bukan lelaki juga bkn wanita...
seseorang y mengubah segalanya.. tengs my beb.. i love u more than myself..

Cuti ujg minggu y lalu.. xda pe y best nk dilakukn.. actual.. my mam da cdgkn ke waterfall.. tp kami lak y bgun lwt hehehe. sowii mam.. x meriah law cucu2 mam y len xda.... so.. spent time ngan borak2, gelak2..makan2..

ri sabtu lak.. aku kuar ngan my beb, acu n cik teh.. g mam mc d. saje mengabeskan duit y betimbun kat bank.. agaggaaa... ujg bln pokaii..

aku lak mngabeskan novelia ku.. hehehe.. best gak.. syabas kat noveliz 2..
then tgk af.. shahir tekelua kot..aku tetap support ye.. (sewel!!)

g opis...hemm tekejut ngan pe y aku dpt taw dr miz deeb.. actual..aku sdkit sedih.. tp lantak lah.. ada aku kesah pe die uat..jnj die epi n x kaco aku sudaa..

n 1 more things.. aku apprcte kat smbdy.. i kol him sanim.. 1 years ago.. dia ada ngan aku setiap sudut aku.. setiap poblem aku.. aku hargai sgt.. n smpai skrang dia tetap ada tok aku..walo pe y aku wat.. sungguh di sudut hati aku.. aku nak syg dia.. nk slalu hargai pe y uat.. tp ati neh still terkunci rapat.. sbr lah duhai hati..anum mohon maaf... berjuta kemaafan...harap sanim akan temui wanita y baek tok sanim.. wanita y mampu sayangi sanim sptmana sanim syngi dia... wanita y mampu menjaga sanim, hati sanim.. khdopan sanim.. all the best 4 u..

n for someones..
biarlah kisah kita abadi pada april ini... april y bnyk membawa kenagan kat saya..
april juga byk menguji saya.. sakit hati ni, terguris hati ini, kecewa hati ini.. dan noktah cinta ini.. semuanya terkubur sudaa..Alhamdulillah andai ini jalan yang terbaek..
bisik saya dlm doa sy.. sy redha ats sgala y ditetapkan..
sy mohon.. jgn slhkn sy,juga jgn slhkn diri sndri.. ini takdir cinta kita..
percayalah.. awk akn temui kebahagiaan awk... sy bahagia bila awk bahagia..

dan aku.. di sini... aku tenang di sini.. aku bahagia di sini..juga aku redha di sini..
Alhamdulillah.. Dia bersamaku.. Alhamdulillah..


hanzryanzmea

1 comment: