You have 2 keep an eye of pleasure..make sure u are enjoying them rather than them controlling u

You have 2 keep an eye of pleasure..make sure u are enjoying them rather than them controlling u

Pages

Sunday, October 24, 2010

Malam...

Selamat malam minggu... tiada makna cuti buat sementara waktu...saya sedang bersabar agar saya dapat melakukan segala tugasan dengan perasaan y amat tenang,..=)
Perkembangan skrang.. still concern kat persediaan Pilihan Raya Kecil Dun Galas... Alhamdulillah.. stakat ni.. semuanya berjalan dengan lancar... sangat seronok dan teruja..
Hadirnya dua insan..?hemm...semoga saya tidak begitu mudah untuk jatoh cinta... juga semoga saya tidak lagi keliru untuk membuat pilihan.. sering saya utuskan dalam doa saya agar saya di anugerahkan seorang suami y soleh..memahami serta menerima saya seadanya.. amin... bila waktunya.Allah sahaja y mengetahui... =)
final exam pon dah makin dekat..alek kerja at 11.00 pm .. take time tok nafisa umaira.. then ag sedikit masa tok study... harap2 dapat menjawab dengan hati yang tenang nanti

hehee.. penat kan..?

Kesihatan?ntah.. x stabil..kadang2 okeh.. kadang saket perot y amat. dun noe la perot neh.. saje je.. gedik eh.. babap  kang

Hati dan perasaan?? still rindu yang lama walaopn ada y agak close n owaz support me.. why?? boleh x hati..kamu terima saje?? tak boleh lah anum.. dah try... ps 2 camne? org y lama ingat hati anda ag x... tp org y lama ada msg..ckp miss u.. hati saya neh nk je gtaw..saya selalu dan selalu miss anda.. sob3
saya cuba lupakan y lama secara perlahan2..masa akan merubah sgalanya kan..?






No comments:

Post a Comment