You have 2 keep an eye of pleasure..make sure u are enjoying them rather than them controlling u

You have 2 keep an eye of pleasure..make sure u are enjoying them rather than them controlling u

Pages

Wednesday, November 24, 2010

Cutikah??

SaLAM...
harr chummmmm... (sambey kesat idung)
flu lagi.. kali ni tambah lak ngan batok2 manja... huk2...
sebab 2 la saya skrang stay je kat umah.. siyes x larat nk g opis...
agpon ada emegency kes kat umah... so sowie boss...
kih2....
& saya terfikir.. bilakah akan tiba waktu saya btol2 rehat dr sgala tugasan..
pencen kot?? xpon  kembali pada Dia... hu2...

so aktiviti kat umah tima mak xda adalah.... 
1. kemas umah.... 
2.cuci pinggan mangkuk gelas sudu atc
3. membasuh pakaian saya y agak2 da seminggu kot tersadai lam bakol
4.FESBUK..ini musti
5.edit gmbr... (kalo rajin)
6.updated blog( kalo xtaw nak wat pe)

heheheheee.... mcm bibik? eh tadelah... ikhlas kan hati.. n salah satu latihan tok jadi bini org nati..muahahaaaaaa...tettttttt

btw..b4 terlupa.. saya nk wish kat pasangan2 y baru mendirikan rumah tangga.. bertunang n dapat anak pada raya haji y lalu... semoga anda bahagia dgn kehadiran org baru dlm hidop anda semua wokeh...

ari ni xleh nk upload gmbr .. sbb kesuntukan masa sbbnya  baju x sidai ag..muahahaaaaa...
 okeh tuan2 dan puan2.. hari ni ai masak okeh.... menu ape eh? ntah laaa....
last2 tunggu je my mum alek..ngeee~

tengs tok  org 2.. sebab jumpa kita ari 2...awak makin tembam... cuba diet okeh.. hi2....
wish u all da best....

tengs gak tok parents SH sbb sudi jumpa ngan saya..harap dpt jumpa mak cik n pak cik lagi...
hey2.. SH.. bila mao turun kelate ni... haishhhhh......

okehlah..jumpa ag next ent3... c ya....


No comments:

Post a Comment