You have 2 keep an eye of pleasure..make sure u are enjoying them rather than them controlling u

You have 2 keep an eye of pleasure..make sure u are enjoying them rather than them controlling u

Pages

Wednesday, December 1, 2010

December.....

Salam... Hoolaaahhhh....
Today sgt2 moodyy... haduhaiiii sgt x sukakn perasaan ini.. shuh2.....
its December oledi kah? wah cepat nya masa n waktu ini berlalu.. sedang2 menghitung bila januari berakhir.. tup2.. da sampai december laaa....

owhh december..anda tersangatlah kenangan...
tak perlu lah diterangkan pe y sangat kenangan 2 kan....
biarlah hanya y taw  mengetahuinya..huk2...
pada December la tercipta sebuah kenangan lam idop saya..
semoga saya mendapat pengajaran..kesabaran.. kekuatan lam menghadapi pe jua
dugaan....

Allah menguji pada mereka  mengikut kemampuan masing2...
sentiasa saya rasai nikmat sebuah kesenangan... kebahagian dlm keluarga besar saya....
Alhamdulillah...
tapi selama mana nikmat itu dpt saya rasai... Allah saja y taw....
Allah bagi ujian itu pada saya...selalu saya sedih.. saya hukum diri saya.... dan saya benci pada kesilapan saya..
lalu saya lupakn segala kesenangan y Allah bagi sebelom ini... kebahagiaan selama ini.....

Kemudiaan.. perisiwa itu berlaku juga.. dlm kesedihan saya redha....
saya cari sendiri kebahagian kami.... tapi kita gagal kan...  kita usaha juga..  dan saya berfikir... mungkin ada hikmah nya ..kita tetap gagal....

tiba2  dia muncul... muncul dengan berjuta2 harapan... meletakkan saya di sesuatu tempat yang tinggi.... kemudian saya hilangkan kamu...  dan dugaan terus mendatang... dia turut hilang bersama harapan. dan kamu....

bila dunia baru saya bermula.... pada december juga...saya ditemukan dengan dia...
dia yang laen..sangat membahagiakan.... =) dan sgt sy syg..lebih dr dia y pertama malah kamu juga... sedar tak sedar..  saya akn kehilangan dia ini.... walopn dia dan saya x rela...
saya tetap akn kehilangan dia....  dia mahupon saya sangat sedih.... kwn2 serta y menyokong juga turut sedih...  ini juga dugaan??sabarlah awak......

dan december pada kali ini... saya takot untuk kehilangan lagi... lalu pada teman2 baek saya lelaki mahupon perempuan...saya kirimkan meseg " sy sygkan anda ".... =)

semoga saya x kehilangan lagi...juga x ingin memberi harapan pada sesiapa...

saya bukan sesiapa tok anda.... saya hanya akn mengecewakan anda bukan?
seperti y laen.. tolong anda tinggalkan saya.... setelah anda mengetahui.. dan fahami.....
seperti y laen.. cuma alasan berbeza kan.. huk2..... tinggalkan saya dan kami.....


pada December 2010 ini.. kamu y pertama... dia.. serta dia yang kemudian hadir kembali...
untuk apa? saya sendiri xpasti.... y saya taw... saya x ingin kehilangan anda semua.....



2 comments: