You have 2 keep an eye of pleasure..make sure u are enjoying them rather than them controlling u

You have 2 keep an eye of pleasure..make sure u are enjoying them rather than them controlling u

Pages

Tuesday, December 21, 2010

sedang pada waktu ini...

Salam.. selamat hari selasa semua
pagi ini berlalu dengan sedikit clumsy sbb celcom jadi x brape ceghdik...
ada ke patot.. nk topup pon taleh...
walopn kekawan da ramai y pakai maxis.. saya stay je ngan celcom
hah celcom.. ko tataw betapa setianya aku dgn ko..

pagi ni gak ada oditing kat opis sy.. sah2 sy la person y diOdit nya..
hey..audit okep.. heheheee..
hemmm...
bicara hati sket : aduhai.. kekeliruan melanda diri saya.. tataw nk pilih y mana..
bukan le nk kata ramai y admire x.. maksud di sini.. saya sukakan y laen.. tp org 2 xpenah
nk siyes..tataw dia sbrnya nk ke x...satu ag terlalu obses sgt show kn ye nye feel.. grrrr
satu org ag gatal terlebih lak.. lom ape2 dah gedik2.. aku lempang jugak nanti...
lagi lah sy benci ngan dats guys... y da ada bini.. tp sgt2 gatal2.. sumpah aku xsuka..
aku nye feel lantak ai lah kan... heheheeee

arap sesi oditing ptg jap g berjalan dgn lancar...
apa plan dis week?? kbykan nya berjalan dgn lancar..
xsabar tok "pukol gmbr" @ perkahwinan perdana nt..
excited nk tgk 100 org kawen .. cmana la eh..
sure meriah...maaaa... nk kawen gak!! hak2...

kesihatan : x berapa sihat.. normal ag pompuan..

hobi: da lama x menekan shutter...da lama x men bowling...
juzt aktiviti merayap je owaz keep in touch.. hak2...

plan akn dtg: masok skul la pas ni.. sure2 bizi je...
ke kolumpo.. hek2... keje keje keje.....
arap ada sekelumit masa tok beli tshirt idaman 2....

ucapan tengkiu : okeh.. ucapan tengkiu kali ni nk ag dkat ... emm at sape eh
kat mam opkos... time kaseh mami sbb ag pinjam duet... mekaseh kat my lovely bro..
muin ghostbugs sbb jadi bank num 2... mekaseh kat nurul farhana.. time kaseh kat
azie laila.. time kaseh kat kwn2... time kaseh kat en shukri..time kaseh kt kwn baru
 en chiko.. time kaseh boss sy en mohamad, time kaseh ank buah sy, en fared n fahmi..
time kaseh lecturer y ngaja walopn pointer jatoh....brapaaa bnyk time kasehh daaa

hemmm ase nye jari2 da penat tok wat senaman hari ni... jom kita tanya apa kata jari..
jari kanan : aku da penat lol.. lepas keje ngan tpon.. kena keje ngan pen... then waktu lunch kena keje part time ngan keyboard lak.. buleh x rehat jap
jari kiri : aku letih sbb asek tkan hurp A.S,D DAN caps lock... Kekadang aku teringin nk jadik kanan.. leh tekan hurop2 laen mcm U,I O P.. NUM2...  Hemmm.... bila drive je.. asek men kpala gear je.. aku nk jadi kanan.....

haiiii diorng ni lebih2 lak.. hem okeh.. saya nk rehatkan jari2 dulu.. cian diorng..
slamat berlunch hour.. till then.. papai... muachhh

No comments:

Post a Comment