You have 2 keep an eye of pleasure..make sure u are enjoying them rather than them controlling u

You have 2 keep an eye of pleasure..make sure u are enjoying them rather than them controlling u

Pages

Monday, December 27, 2010

tade kerja

salam lagi...
motif : xda kerja n tade mood nk uat kerja...so.. ayuh membebel....
sangat penat la ari ni..kdg2 dgn duduk bersahaja di ats kerusi tanpa mengerakkan angota badan y laen selama 8 jam tanpa henti ini dalah sgt memenatkan...
aaahhhhhaaaa!!! baw perasaaan..lately..bdn sy cpt ngat penatnya... y eh....
hemm... jgn la kata2 doktor tersebut itu adalah benar serta tepat..nauzubillah...
kalo betol.. sy redha... tapi takot sgt kalo menda tersebut betol... isk2....
Ya Allah panjang kan lah umur saya..kedua ibu bapa saya..keluarga serta sahabat handai..aminnn~ 
jangan kata saya x berusaha.. sudah diusahakan... cuma results nya sangat x memuaskan hati.. berharap ada keajaiban dan saya akan sihat seperti selalu amin... =(

di opis pada waktu ini:
tade apa sangat y boleh dilakukan kecuali menanti waktu untuk pulang.. 

kalo tanya perasaan saya pada waktu ini:
saya sedang merindukan seseorang.. hemphhh.. 
then.. saya lenguh anggota badan.. maybe sebab dats heel.. aduyaii..
kedian.. mata saya seperti mata panda pada waktu ini... hek2.. 
hehehehee...

perot,adakah kamu chat hari ni:
perot xchat sgt..lapar......
saya rindukan coconut shake semalam..sdap betol... 
oagi td bekpes ngan laksa je.. itu pon ma'am sket... 
then lunch ngan biskot..
kalo taw cm ni.. better saya puasa...
mami masak pe ye ri ni.. laparnyaaaa~

perancangan dis week ;
ri ahad:done
ri senin till rabu: keje je la
ri kames till jumaat :@ kl
ri sabtu:asilah day.. (can not wait)

hows umaira lately:
maira cenggitu lah dia...
suka maen..suka cakap.. suka gelak.. then da hobi baru
suka kacow opah n uncle2 ye..
ahakss... ikot perangai noty sape ntah.. 
then.. dia sgt suka bertanya... bila acik2 ye baca buku...dia pon baca buku.. then
cari mama...tanya itu n ini....
mama plak.. tgk mood... kalo mood nye ok... layan elok je..kalo x ok... tanggung la maira...
hehehee ape lah mama ni... 

p/s : saya ingin mohon kemaafaan pada some1....  sebab saya bukan y terbaek tok anda...
msg2 anda y x berbalas serta panggilan phone y xterjawab... bukanlah hendak poyo kn diri...
sbb sy ingin nyatakan disini.. saya bukan tok anda... find another gurl... sy bukanlah y terbaek tok anda.. malah saya punyai banyak kelemahan y xdiketahui o anda... terima kaseh sbb sudi kenali saya.. saya hargai anda.. kita kawan semua..=)

yukk... jom pulang.... arap jalan raya di bandar raya tidak mengalami kesesakan...
harap2.... semoga saya mendapat panggilan telefon dr org y saya nantikan...
semoga apa y saya harapkan menjadi kenyataan....
salam petang selasa.... chaoussssss

No comments:

Post a Comment