You have 2 keep an eye of pleasure..make sure u are enjoying them rather than them controlling u

You have 2 keep an eye of pleasure..make sure u are enjoying them rather than them controlling u

Pages

Saturday, January 15, 2011

Hemphh...

Salam... pada pagi y indah ini.. sy sgt rindukan Nurul Farhana dan Azie Laila...
saya btol2 rindukan suara mereka pada saat ini.. 

sesuatu y diluar jangkakan sy...
tidak saya duga n minta...
sgt terkesan di hati saya...
Ya Allah .. andai ini takdir nya..hamba redha....
hanya Engkau y Maha Mengetahui...
sob3...
saya x taw apa y sy rasa.. 
dalam tidur sy, mimpi sy jaga sy..
dan tertanya pada diri sendri..
tangisan ini utk ape..
sgt sedih hati saya..dan sy x mampu luahkan pada sesiapa...
terharu.. sebak..sedih.. kecewa..hampa..sakit hati..
maafkan saya..atas semua kesilapan saya
ampunkan saya..
sy selalu mengecewakan manusia di sekeliling saya..
Pencipta saya...
pada ibu dan ayah saya...
keluarga..
bakal suami saya dan keluarga...
nafisa umaira terutama...
maafkan saya...
saya xkn dpt kekuatan pada hari ini...
tanpa anda semua...


sungguh serius..
pada saat ini..
saya ingin lari dr semua kenyataan hidup saya
keadaan diri saya..
dan sy x yakin pd diri sendiri..
dan ingin lepaskan semua..
dlm waktu y sama.. sungguh sy takut akan kehilangan...


sy mintak maaf..
sy mohon ampun...
sy y bersalah... sy naif...
sy mohon kemaafan dr sesiapa saja...
sy mohon maaf....


sungguh sy xselesa bila dlm keadaan sprti ini...
sy sendri x pasti apa y saya rasa 
dan apa y berlaku pada sy


am i thinking too much..


oh my diary... can u talk 2 me....
n pliz say somthing....
perhapss...
i will feel better after dis...


Ya Allah tenangkan hati sy...
jauhilah sy dr melakukan sesuatu y boleh mendtangkan kemurkaanMu 
hati sy sedih pada sesuatu y sy x pasti.. sy kecewa pd diri sy...




hemphhh..=,(



No comments:

Post a Comment