You have 2 keep an eye of pleasure..make sure u are enjoying them rather than them controlling u

You have 2 keep an eye of pleasure..make sure u are enjoying them rather than them controlling u

Pages

Monday, May 3, 2010

Induksi Kursus Punya Story


Kowang mmg BEST sgt2.....
14.03.2010..
Time First smpai..lam otak,akal,pkran aku nk pat2 beskn 9 ari kan sini n pat alek ke uma..xtaw nape.. uncomfortable..siyes.aku x selesa ngan suasana y baru..then..bila mlm 2..kita di agihkan kumpulan kan.. time 2 semua kerek.. xmo tego each others.. tensionnyeee

After 2..kita uat sesi LDK ngan our 'ayahnda' (ahahahaha) yg sgt best kan.. n kita diagihkan ngan plbagai group.. dr mata sepet,idung mancung,kulit cerah, tembam n so on... heheheee...


                                                         En.Mazri.. anda terlalu best,... !!!

Then.. sesi boring stat..ahaha.. ngan poco2,senam,ke pantai, snap2 pitcha, gelak2 gado2.. mcm2 kan..  but tok our group.. kita da "ketua'" yg agak best.. berbakat la lam manage2 kite neh.. congrats joe.. guds jobs...

Kat sana gak kita da sukaneka... heheheee.. y neh paling aku suka.. mybe sbb aku neh jenis activate.. semua acara aku nk join..(da korang xmo) ahahahaa..  paling xleh lupa..kowboi nye lah.. tekedek2 msng2... wlapon kita xdpt winner (sbb team kita kecil) tp kita enjoy kan



n paling aku xleh lupa.. MLM MESRA... kita semua melakukannya dengan baek skali.. tengs la kat penulis skrip.. pelakon utama.. n kak dayah sbb pandai men sora.. hehehee....rindukan korang....


neh bbrpa pitcha y aku lob2 sgt..



Each pitcha ve their own story kan...
Ise, tengs a lot.. anda byk menasihati sy, mndgar sy, juga memahami sy
Wan, kamu menceriakan saya.. cinta kontrak kan ahahhaaaa
jai,tetap betahan.. aku owaz dengar lagu 2.. tengs sbb dedicate kat aku.. i will miss you all..
n geng karok mlm gila2 remaja.. korang menceriakan idop sy.. bila sy rindu.. sy tgk lek video2 tu.. kdg kala sy gelak, ada kala sy nanges.. nanges ingt pe y sy alami mlm 2.. heheheee
n geng siri 2.. persahabatan antara kita akn tersemat di hati sy.. sy jatoh syg pada kamu semua.. semoga kita akn berjumpa lagi...
adiosssss!!

hanzryanazmea

No comments:

Post a Comment