You have 2 keep an eye of pleasure..make sure u are enjoying them rather than them controlling u

You have 2 keep an eye of pleasure..make sure u are enjoying them rather than them controlling u

Pages

Monday, June 15, 2015

2015 !!

Salam.. wahhh..2015 sudahh... Begitu lama tidak menulis disini.. meluahkan isi hati. hehehee... tiba -tiba rasa rindu pada sebuah coretan.. 2015... sudah bertahun berlalu.. aku dulu berdua... bersama nafisa umaira ..kini kami berlima.. ada nya sofea.. adanya amna.. dan juga ada nya seseorang y aku hormati kasihi dan sayangi... suami.... aku kini menetap bersama suami... di mahligai indah kami.. walopn x sebesar rumah orang lain..tp aku bersyukur,, sekurang kurang nya.. rumah kami dihiasi kasih sayang..hilai tawa anak anak.. walopn kekadang mama jadi monster.. sbb anak anak mama sgt sgt clever n noty... cari helah nak perhatian dari mama n papa kan... Allahuakbar..syukur padaMu Ya Rabbi atas kurniaan kesihatan... limpahan kasih sayang... serta kecukupan harta rezeki buat kami.... Alhamdulillah... tahun berganti tahun.. tempat kerja pon dah bertukar... dulunya di tanah tumpahnya darahku... negeri kelahiranku... kini..aku merantau..menumpang di bumi Selangor yang serba indah dan aman sentosa ni... dulu.. kerja tanpa tahap kematangan... banyak main-main.. suka buat keputusan yang drastik sebab tak de pedamping yang boleh bagi nasihat dan tunjuk ajar..skrang..susah senang.. aku rujukkan pada suami.. mohon keizinan dr dia... terima kasih sayang... kalau dulu.. jiwa sensitif.. nak kan sesuatu ... y aku sendiri pon tak tahu... aku sendiri pon x pasti... sekarang baru ku tahu... aku perlukan kasih sayang.. perlu kan perhatian...Allahurabbi..jika di flash back kan..siapakah diri ni,,rasa begitu hina disisi Yang Esa... rasa diri ini penuh dengan kisah hitam...tp syukur..Allah bagi aku kesedaran.. hadiahkan aku kekuatan... kurniakan aku kesabaran... ampuniku Ya Rabb..ampuniku Ya RABB.. Pada pengakhiran coretan... to be continue bak ang.. ehheheee... ni cerita seriyes... nt kita story pasal kiddos plak... see ya...!!!

No comments:

Post a Comment